november 16, 2008

Tak for igår

Vi startede aftenen med en middag på Restaurant Grogg. Derefter tog vi til Göta Källare, hvor festen fortsatte til kl. 03.00.
Guidefesten var en succes. Jeg havde en fantastisk aften. Mødte så mange mennesker som jeg har arbejdet med og ikke set i flere år. Jeg har snakket og grinet så meget, at jeg har mistet stemmen helt!














Og jeg var ganske tilfreds med min nye kreation selvom den var liiige kort nok. Men det var åbenbart ikke et problem for min kæreste!

Nu skal jeg pakke for imorgen skal jeg på arbejdsrejse til Fuerteventura. Derefter Tenerife og Gran Carnaria. Glæder mig til at se solen igen. Det var alt for længe siden sidst.
Jeg kommer hjem igen på lørdag og så kommer mor på besøg. På sin fødselsdag. Så vi skal finde på noget hyggeligt at lave.

2 kommentarer:

  1. Oj nu hade jag missat att du skulle ut och resa.... Men då ses vi första veckan i dec för på måndag brummar jag till Gambia, om jag är frisk.

    KRAM

    SvarSlet
  2. Det er heller ikke til at holde styr. Du rejser jo også hele tiden:)
    Thailand 25nov-3dec. Så efter det finder vi på noget. Knus

    SvarSlet