januar 20, 2009

High-School-Musical & Thaimad

En dejlig weekend bestående af strålende selskab samt uventede fribilletter til den svenske opsætning af High-School-Musical på Göta Lejon. Tak Johanna!
Selvom handlingen taler for sig selv (målgruppen er jo faktisk teenagere) må jeg sige, at forestillingen var genial. Så dygtige skuespillere, sangere og dansere. Og så måtte man medtage øl ind i salen. Vi var 4 personer afsted (Viktor, Johanna, Sami og jeg) og alle hyggede sig gevaldigt.


Vi afsluttede aftenen på en guddommelig thai restuarant (Stockholms bedste forårsruller) efterfulgt af en en hurtig drink på Debaser.
http://info.aos.se/sajter/naviya/1.html




Lørdag bød på en tur til Ikea og middag hos os med Emilia og Tobbe. Som vanligt gik der bartender i mig og jeg måtte mixe et par læskende drinks. Og så fik drengene totalt bank i spillet "kampen mellem mand og kvinde"
Søndag slæbte jeg mig ind til Oasen og trænede Cardio Dans i 1 time. Jeg er stadig imponeret over mig selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar