januar 06, 2009

Så var det 2009

Vi byder varmt velkommen til år 2009.
Vi havde en strålende nytårsfest i det lille bådhus i Gröndal. Mange glade mennesker og en enestående udsigt til vandet og fyrværkerierne kl midnat.
Og Charlie's Angels kom da også lige et smut forbi.... Hmmm!

Og selvfølgelig var vi traditionen tro og drak champagne og spiste kransekage (Anna.... KRANSEKAGE!).

Og klokken nåede at blive 05.00 inden vi begyndte at overveje hvordan vi skulle komme hjem. Vi endte med at crashe hos Viktor og Johanna. Tak for morgenmad på sengen dagen efter:) Lige hvad jeg havde brug for. Rengøring dagen efter var ikke særlig ophidsende, men det gik heldigvis hurtigt.
Idag fandt jeg ud af at ordet "Utroligt" har overraskende mange synonymer...
Jeg nævner i flæng: Super, enestående, fantastisk, ufatteligt, eventyrligt, créme de la créme, fænomenalt, underbart (det svenske indslag).
Og hvad er det så jeg behøver alle disse ord til? Til at beskrive imorgen... Der skal jeg nemlig spise lunch med Anna. HURRA. Det er også kun 100 år siden vi sidst sås, så det er helt enkelt UNDERBART, at vi skal ses imorgen.
Og selvfølgelig var jeg nødt til at støvsuge alle butikker for gemte skatte midt i det store "efter-jul-og-nytårs-udsalg".
Jeg har købt halvdelen af Vällingby. Er livet ikke herligt?
Man kan da godt spise havregryn i en måned for at få råd til et par nye fede støvler! Det er det hele værd!

1 kommentar: