april 12, 2009

Holy ....

Holy Thursday kom til Sverige og det gjorde min mor, lillebror og hans kæreste Louise også. I troens gode ånd spiste vi middag (!) på Momma på Söder hvor den trængende kunne købe lyserøde dildoes ved indgangen! Restaurant og dildo salg... hvorfor er der ingen som har tænkt på det før? Det er jo en åbenlys kombination.

Langfredag fyldte jeg 27 år (hvilket er umuligt at udtale på svensk) og imens Sami fik bank i golf af min lillebror (IKKE okay), gik Louise og jeg shoppinggaderne i Stockholm tynde. Hvem siger at shopping ikke er motion?
Fødselsdagen blev fejret med totalt crazy fest i lejligheden.
4 drenge om 2 flasker Jack D, en gigantisk vodka flaske, verdens største par sko (han bruger jo str 48!!), guide-danse-opvisning i totalt utakt, kyllinge morder på løs fod (FLYV KYLLING, FLYV!), ostepops i hele lejligheden og utallige grineflip på gulvet.
Tak til jer alle for en hel tosset og herlig aften og en masse fine gaver :)

Prisen for årets gave går til min kære prins. Et gavekort til danseundervisning i par-dans. Jeg kan næsten ikke vente til vi starter i September.

2 kommentarer:

  1. Hej sötis!

    Grattis på din dag och ni verkar ha haft en superduper kul dag!!!!!

    Sist jag "pratade" med dig hade tangentbordet fått en skumpa- dusch och ville inte fungera som jag ville ;D

    Stor kram till dig och den "gamle" ;D

    Angelica

    SvarSlet
  2. Hej Guapa.
    Overraskende at få besked från dig her!
    Min fødselsdag var underbar. Haha. Men jeg tror det er bra at man enbart fyller år 1 gang om året.
    Hur e alt med dig och familjen? Den gamla hälser tilbaka:)
    Kram

    SvarSlet