april 26, 2009

Jeg vil danse natten laaaang

Eller i det mindste et par timer hver søndag.
Jeg elsker Cardio Dance om søndagen i træningscentret. Det er den sjovest form for træning jeg har været med til.

Fik forresten en kommentar fra Sami sidst vi var nede og træne sammen...
"Du ser ud som om du skal i byen i det outfit"
Well, excuse me!
Hahaha, det ER vigtigt at træningstøjet matcher. Man skal jo forsøge at være fabulous i alle situationer. Selvom det kan være svært når sveden løber i en strid strøm, man hiver efter vejret og er ild rød i hovedet. Sådan så det ud da jeg prøvede kræfter med Afro dans for første gang på Mallorca i sidste uge. Får man point for forsøget?
Jeg har funder den perfekt sports bh. Desværre sælges den kun i USA. Men så er det heldigt at jeg skal til New York om 3 uger.
3 UGER. YES =)
Can't wait to be fabulous, fun female in THE city!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar