juni 04, 2009

Regn!

Jeg tror den forfølger mig - regnen altså. Men jeg håber det ikke.
Kom hjem fra et koldt og vådt Bulgarien til et endnu koldere og vådere Stockholm. Sommeren? Ja, den havde været på besøg da jeg sad og frøs i Bulgarien. Men den må være taget på ferie for nu øser det ned udenfor vinduet.
Godt man har sine party tricks for at holde sig varm (og fuld?). Bulgarien var på trods af vejret en herlig rejse. Også selvom jeg var sengeliggende en hel dag med ondt i hele kroppen og en unormal høj krops temperatur. Hvem sagde jet-lag, skiftende klima og så mange rejser at man glemmer hvor man er?
Fik en klage over at vi snakkede alt for internt! Bib og Bob imellem. Måske lidt svært at undgår man vi sidder sammen som siamesiske tvilinger lige for tiden?
Nå ja, men hvis man ikke kan li suppen (eller Bib og Bob's humor), så behøver man vel ikke at spise den!!
Er ved at pakke igen. Imorgen går turen endnu engang sydpå til dejligt Mallorca. Det er helligdag imorgen, så vi har fri indtil mandag og jeg glæder mig til shopping i Palma, sol på stranden og fodbold mellem Danmark og Sverige på lørdag. For husfredens skyld tror jeg at jeg hepper på Sverige.

1 kommentar:

  1. Jag diggar Bib och Bob´s humur - den är världsklass!!!

    SvarSlet