juni 17, 2009

Solen kom også til Stockholm

Vi har flyttet solen fra Mallorca til Malmö og nu videre til Stockholm. Er dog ikke sikker på at jeg har evnerne til at "holde" den her hele weekenden. På fredag er det svensk midsommer og vi skal til bryllup laaaang væk i Årjäng. Næsten i Norge. Roadtrip (5 timer i bil). No so hot.
Men det bliver helt sikkert sjovt og jeg får muligheden for at "dresse up" i fin kjole fra VILA.

Jeg fik forresten et gavekort idag :)
Vi har haft en konkurrence på arbejdet hvor alle skulle give deres bedste tips til hvad man skal se og opleve når man er på Mallorca. Mine tips kom på første pladsen så jeg fik et gavekort på 500kr til en delikatesse butik i Stockholm. Jeg kan allerede forestille mig det lækre tapas bord jeg får sammensat efter et besøg i delikatessen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar