december 25, 2009

En helt usædvanlig jul

En af de bedste jeg har haft faktisk. Er en ny tradition mon startet?
Juleferie på Gran Canaria med mucho shopping, sol, træning, afslapning og gode middage. Drengene fik spillet masser af golf og drukket ligeså meget Jack D & Cola!
En herlig og billig uge på Sunprime Atlantic View & Spa. Luksus og wellness. Jeg var faktisk i gymmet 3 gange i denne uge og jeg har forelsket mig i crosstraineren. Sved på panden i løbet af ingen tid, mens både arme, skuldre/ryg, mave OG ben arbejder hårdt - I LOVE!

Idag kom solen faktisk rigtigt frem og mor og jeg hoppede i bikinien på mindre end 0 sekunder og fik flere timers sol blandet med god læsning og picknick lunch som kun vi kan gøre det.

Juleaften blev tilbragt med træning, sol slikning/golf, shoppingtur, spa besøg, afslapning, champagne med gave uddeling og verdens største julebuffet på hotellet. Det var sååå godt.
Jeg var overmæt i alt for mange timer bagefter, men jeg var jo nødt til at smage lidt af alt. Specielt desserterne. For at sætte prikken over i'et tog hele familien en lille pubcrawl i Playa del Ingles inden alle gik ud som lys (nogle tidligere end andre).

Imorgen er det next stop Århus City hvor vi skal til et par forsinkede jule tamtammer og holde nytår med herligt selskab.

Jeg har hørt rygter om snestor, stiv kuling og det der er værre derhjemme. Jeg krydser lige fingre for at vi kan flyve hjem imorgen.
God jul allesammen og tak for en herlig ferie.
Roger over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar