december 13, 2009

The neverending hangover

Bib & Bob. Fredag aften. Idol finale i tv. Vin og cosmopolitans i store mængder...
Hvis jeg tænker mig om, så vidste jeg jo, at det ville ende som det gjorde. Igen!
Danse feberen rasede hele natten og drinksene blev ved med at dukke op. Og man giver ikke op før lukketid.
Og hvor er jeg glad for at jeg fik bagt Lussebullar (svenske juleboller med saffran) om fredagen, for jeg lå stadig i fosterstilling lørdag formiddag, 1 time inden svigerfamilien skulle komme på besøg. Thank God at Svenskeren ikke var med Bib & Bob på eventyr, så han var frisk nok til at lave alt mad, dække bord og hive mig ud af sengen 5 minutter inden svigers ankomst. Behøver jeg at sige at jeg ikke var noget specielt hyggeligt selskab. Lig-hvid i ansigtet og rødsprængte øjne. Jeg tror først at jeg følte mig nogenlund normal bagfuld sent på eftermiddagen. Jeg skal aldrig mere drikke... Så meget!
Søndag var jeg lidt mere produktiv med biotur (Luftslottet som sprængtes) og god middag.

Globen var blå & vi stemte på Calle, men han vandt ikke!



1 kommentar:

  1. Hahahaha jäkla fyllskallar fångade på bild. Next tajm - no camera! Eller bättre, less drinks...... :-) God Jul smukke!

    SvarSlet