august 01, 2011

Knapper

Kender i det der med, at man køber en ny cardigan eller jakke og får en ekstra knap med som er fastsyet i vaskemærket eller ligger i en lille pose? Og kender i også det der med, at man så gemmer den knap i et glas eller en æske? Fordi det gjorde ens mor, og mormor?
Og så gemmer man det glas eller den æske med alle knapper i uendelighed. Men man bruger dem aldrig.
Jeg kender det! Og har gjort det i mange år. Det dumme er, at jeg aldrig, og så mener jeg ALDRIG, har haft brug for de s... knapper.
Derfor tog jeg hele æsken (og jeg indrømmer, BEGGE æsker) og bestemte mig for at bruge knapperne til noget.
En lilla tus, lidt superlim og en dyb ramme var hvad jeg havde. Og sådan ser resultatet ud...




Og nu da alle knapper sidder som beton med masser af ekstra stærk superlim, så går jeg egentlig bare og venter på at ALLE mine knapper helt spontant skal falde af cardigan og jakker. Samtidigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar