august 08, 2012

Dr. Nie's magi

Nu er det et par uger siden jeg havde min sidste akupunktur behandling hos Dr. Nie.
Den fjerde gang jeg var der, forklarede hun at jeg skal spise mere lammekød. Gerne mindst 1 gang om ugen i 4 uger. Det har jeg så gjort de sidste par uger og i weekenden står den på lammekotelletter på grillen. Godt at jeg elsker lam.
Efter den femte og sidste behandling sagde Dr. Nie at jeg ikke behøvede at komme flere gange for nu skulle alt være i orden.
Jeg kan så konstatere at jeg faktisk har fået varme fødder! Altså det er helt utroligt...
Normalt har jeg altid iskolde fødder men flere gange om dagen er de nu rigtigt varme. Da jeg skulle sove forleden havde jeg varmere fødder end svenskeren og det er aldrig sket før. Det plejer altid at være mig som stikker 2 ispinde ind under svenskerens dyne for at blive varmet. No more :)
Jeg kan selvfølgelig stadig få kolde fødder hvis jeg fryser rigtig meget, men det er en stor forandring og det er utroligt dejligt at endelig kunne gå rundt derhjemme i bare tæer uden at få is kolde fødder.
Hurra for Dr. Nie.
Kø hos Dr. Nie en lørdag morgen

2 kommentarer:

  1. HA HA HA alltså hur sjukt är det inte? O så lammkött 1 gång i veckan i 4 veckor för att inte ha kalla fötter på det? snacka om att det låter som hokus pokus, men HELT otroligt att det fungerade! HÄFTIGT!
    Svenskan i Göteborg önskar att du skriver alla halvmärkliga ingridienser i ditt recept på svenska ochså, jag skulle testa att göra receptet på dina bars som du lade upp för inte så längesedan men jag fattade ju bara hälften av alla ingridienser :) hihi
    KRAM E

    SvarSlet
  2. Hahaha, jo. Det er altså helt vildt. Totalt hokus pokus :)
    Jeg har hermed noteret at svenkeren i Göteborg ønsker svenske recept. Skal skrive på svensk/dansk fremover når ingrdienserne har mærkelige navne. Power bars opskriften er nu opdateret :)
    KNUS

    SvarSlet